Поне 6 причини да резервирате директно: arrow_forwardarrow_back
       
20% отстъпка за нощувка check close close
15% отстъпка за консумация в нашите заведения check close close
21% отстъпка на всички масажи check close close
Безплатен WiFi check check check
Безплатен паркинг check close close
Ранно настаняване и късно освобождаване (при възможност) check close close
* Комплименти, от които да изберете:

Директна резервация

Възползвайте се от специални отстъпки и предимства!

вижте още

Grand Care

[мерки за безопасност и здраве]

Grand Care

[мерки за безопасност и здраве]

Grand Care

готови сме да ви посрещнем 

Здравето и благополучието на нашите гости, членове на екипа и всички, които посещават нашия хотел имат абсолютен приоритет.

Ние следваме препоръките и указанията на СЗО и местните здравни власти, и предприемаме всички необходими предпазни мерки за работа.

Високите стандарти за почистване са развити в цялостна хигиенна стратегия, включваща допълнителна дезинфекция и правила за намаляване на риска от заразяване. Заразителни тук са само нашата любезност и гостоприемство.

мерки за здраве и безопасност

Зелен сертификат - В съответствие с Наредба RD-01-856/ 19.10.2021 г., издадена от Министерството на здравеопазването на Република България, всички гости, посещаващи заведенията, местата за събития, уелнес и фитнес центъра на територията на хотела, трябва да представят валидни сертификати като доказателство за ваксинация, преболедуване или отрицателен PCR (до 72 часа) или антигенен тест (до 48 часа). 

Хигиена на ръцете - безконтактни станции за дезинфекция на ръцете налични във всички обществени зони.

Предпазни  маски -  целият ни екип носи предпазни маски и напомняме на нашите гости да носят също. Маски за еднократна употреба ще бъдат предоставени на гости и посетители при необходимост.

Осигуряване достъп и движение в хотела като се спазва физическо разстояние - обръщаме внимание на спазването на дистанция с информационни табели и пренареждане на публичните пространства, където е необходимо.

Безопасно гостоприемство - сърдечно и приятелскo, въпреки дистанцията - ние предлагаме опции за повече безконтактни услуги: онлайн check-in, безконтактно плащане, дигитално меню.

Цялостна концепция за хигиена

1. цялостно реновиране на всички стаи, заведения и общи пространства.

2. въвеждане на нови процеси и процедури за почистване на стаите, заведения и публичните зони в хотела

3. увеличаване честотата на дезинфекция на всички често докосвани повърхности и общи площи

4. регулярни обучения и инструктаж в новата хигиенна концепция на всички членове на екипа

Безгрижна анулационна политика до края на 2021 г.

При направена директна резервация ще получите не само най-ниската цена за периода, но и максимално гъвкава анулационна политика - дори ако резервирате предплатена нощувка и плановете ви се променят, платеният депозит може да бъде използван при следващ престой.

При групови резервации или събития, ще проявим допълнителна гъвкавост в случай на нужда, от отмяна или отлагане на събитието. 

Детайлна информация може да намерите тук